فروش انواع فایل های آموزشی

09960391747

info@filance.ir

قوانین ومقررات

فروشگاه آنلاین :

فروشگاهی بر بستر اینترنت که امکان فروش و ارائه محصولات دریافت وجه متقابل آن به‌ صورت بر خط و بلادرنگ از طریق آن امکان پذیر می باشد .

محصولات ارائه شده :

کالاها و خدماتی که امکان ارائه و دریافت آن‌ها را طریق اینترنت وجود دارد، شامل انواع فایل های آموزشی متنی از قبیل پاورپوینت ، نمونه سوال و …

کاربر:

هر شخص حقیقی یا حقوقی است که از وبسایت فایلنس استفاده می‌نماید. اشخاص با ثبت‌نام در وبسایت فایلنس و فشردن دکمه ثبت‌نام اعلام می‌کنند که کلیه مفاد قرارداد را مطالعه کرده و بر اساس آن اقدام به بهره‌برداری از وبسایت فایلنس می‌نمایند. 

حساب کاربری :

حساب کاربری کاربر در سایت به آدرس https://filance.ir که کاربر با ورود به این حساب به فهرست محصولاتی که قبلا خریداری کرده را می تواند مشاهده کرده و دانلود نماید .مشخصات کاربری ، آدرس ها و سفارشات در این بخش قابل دسترسی می باشد .


محصول :

هر یک از محصولات ارائه شده در فروشگاه فایلنس

پرداخت :

1- درصورتی‌که هر یک از کاربران سایت با کلاهبرداری رایانه‌ای یا سایر جرایم رایانه‌ای یا بدون اخذ مجوزات لازم ،با استفاده از اطلاعات حساب بانکی و کارت‌بانکی شخص ثالث اقدام به خرید محصول نماید و بدین سبب فایلنس متحمل خسارت از جمله به نحو غیر انحصاری پرداخت هزینه اخذ وکیل ، هزینه رفت‌وآمد به مراجع رسیدگی و هزینه دادرسی گردد و یا به پرداخت مبلغی محکوم گردد، مکلف به پرداخت 10 برابر هزینه‌های صورت گرفته به فایلنس خواهد بود.

شرایط و ضوابط مرجوعی کالا : 

بر اساس ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی و بند ه ماده 1 آیین‌نامه اجرایی مواد ۳۸ و ۴۲ قانون تجارت الکترونیکی، مقررات مرجوعی مشمول محصولات فایلنس که بنا بر طبیعت آن‌ها امکان باز پس دادن آن‌ها وجود ندارد نمی‌شود، اما فایلنس در جهت حمایت از مصرف‌کننده در صورت تحقق یکی از موارد زیر ظرف مدت 3 ماه از تاریخ ثبت سفارش، مجوز بهره‌برداری از محصول خریداری‌شده را لغو و مبلغ پرداخت‌شده را به کیف پول خریدار عودت می دهد :

-ناسازگاری محصول در صورت وجود مشکل اساسی در اجرای فایل محصول در فرمت مربوطه ؛


– در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه‌شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به فایلنس اعلام نماید و فایلنس موظف است ضمن پیگیری مغایرت مورد اشاره ، در سریع ترین زمان ممکن اقدام به اصلاح محصول نماید و در صورت عدم رفع مشکل اقدام به حذف محصول از سایت نماید .

 

در صورت تحقق موارد زیر یا موارد مشابه امکان مرجوع نمودن محصول امکان‌پذیر نیست:

– خرید اشتباه از سوی کاربر

– خرید تکراری یک محصول توسط کاربر

– عدم توجه به توضیحات و ویژگی های محصول

– عدم توانایی در استفاده از محصول به دلیل نداشتن نرم افزار های لازم یا عدم توجه به امکان ویرایش محصول وسایر ویژگی های محصول

– مرجوعی کالا صرفا در یک ماه اول خرید امکان پذیر می باشد

– عدم نیاز کاربر به محصول پس از خرید؛

– عدم استفاده از محصول؛

به روزرسانی قوانین و مقررات : 

فایلنس این اختیار را دارد که در هر زمان شرایط و قوانین مقررات استفاده از خدمات و امکانات و خرید از وبسایت را تغییر دهد و کاربر موظف است در زمان خرید و … نسبت به مطالعه و بررسی این قوانین اقدام نماید . 

پیمایش به بالا